۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

وزارت ورزش باید در سیاستگذاری کلان برای استقلال تجدید نظر کند

وزارت ورزش باید در سیاستگذاری کلان برای استقلال تجدید نظر کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سیاستگذاری وزارت ورزش برای استقلال در سالهای اخیر جواب نداده و این تیم همیشه دور از شرایط آرمانی بوده است.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در این فصل خوب بازی می‌کند اما به دلیل استرس بالایی که دارد نمی‌تواند نتیجه بگیرد. آنها بعد از گل زدن و به خصوص در دقایق پایانی تمرکزشان را از دست می‌دهند و این چند بازی باعث شد تا اعتماد به نفس لازم را هم برای حفظ گل برتری نداشته باشند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این تیم تنها یک پیروزی نیاز دارد تا از این وضعیت رهایی یابد. امیدوارم این پیروزی در بازی با گل ریحان پیش آید تا ثمر آن را در لیگ برتر هم شاهد باشیم.

وی افزود: البته آبی پوشان نباید مقابل این تیم لیگ یکی خود را از پیش برنده ببینند و باید مثل یک حریف سرسخت لیگ برتری روی آن حساب کرده و با همه قوا به این میدان بروند. در جام حذفی هر بازی حکم فینال را دارد و شکست در این بازی تبعات سنگینی برای آبی پوشان دارد.

گروسی سپس با اشاره با احکام صادره از سوی کمیته انضباطی و محرومیت استقلالی‌ها بیان داشت: کمیته انضباطی اگر قرار بود بازیکنی را محروم کند، کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس باید قبل از همه محروم می‌شد چون عامل اصلی بر هم خوردن فضای بازی او بود که توپ را به سوی تماشاگران شوت کرد.

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال گفت: مدیریت در این باشگاه ضعیف است و افرادی که مسئولیت دارند، توان دفاع از حق این تیم و میلیون‌ها هوادارش را ندارند. 

وی افزود: انتقاد من به مدیریت این باشگاه نیست، بلکه متوجه مرجعی است که این مدیریت را چیدمان می‌کند. حق استقلال و هوادارانش این نیست و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در سیاستگذاری برای این باشگاه تجدید نظر اساسی کند. نه این که همچنان سیاست از بین بردن ثبات و تغییرات گسترده را در آن اعمال کند.

کد خبر 4732081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha