۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸

انتظار مردم از دبیر و تیم او زیاد است؛

وزیر ورزش: جمعی از نخبگان هدایت کشتی کشور را برعهده دارند

وزیر ورزش: جمعی از نخبگان هدایت کشتی کشور را برعهده دارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را بر عهده دارند و به همین دلیل انتظارات مردم از این رشته در المپیک بسیار بالاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی به لحاظ فنی و مدیریتی مجموعه بسیار قدرتمندی است. انتظار دارم با همدلی و تدبیر و نتایج درخشان کام مردم ایران شیرین شود و مسئولیت و نقش علیرضا دبیر در این بین زیاد و مهم است؛ چرا که انتظارات مردم از این فدراسیون برای المپیک بسیار بالاست.

وی افزود: همه ما باید در مسیر امیدواری و شادکامی مردم حرکت کنیم. معتقدم تیم مدیریتی =دبیر ، سوریان و رنگرز در فدراسیون کشتی به لحاظ فنی بسیار مجرب است و با توجه به کارنامه این مجموعه انتظار مردم از این نخبگان کسب نتیجه بسیار خوب در المپیک است.

وزیر ورزش در پایان با تاکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کشتی تاکید کرد: ما حتما به کشتی به طور خاص کمک می کنیم و نمیگذاریم دست تنها بمانند. بیشترین انتظارات موفقیت در مسابقات، همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم تا به خواست خدا در توکیو یک نتیجه تاریخی مانند المپیک لندن رقم بخورد.

کد خبر 4744365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha