۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد

آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در استان اصفهان اظهار کرد: این آتش سوزی در واحد تولیدی الیاف و نمدسازی در شهرک صنعتی دولت‌آباد اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم آتش نشانی و اطفای حریق از سازمان‌های آتش‌نشانی اصفهان، شاهین شهر، شهرهای منطقه و شهرک صنعتی دولت آباد به این حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه سه سوله دچار حریق شده‌اند، گفت: تاکنون ۸۳ درصد حریق کنترل شده است.

شیشه‌فروش در ادامه با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی تا پایان پاکسازی ادامه خواهد داشت، افزود: نیروهای امدادی در محل حضور دارند.

وی افزود: دیوار یکی از سوله‌ها با لودر تخریب و عملیات اطفا ادامه یافت تا آسیبی به دیگر واحدهای مجاور نرسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه با اشاره به لزوم رعایت استانداردهای ایمنی در همه واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: در این زمینه دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی چه داخل شهرک‌ها و چه بیرون از آنها باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند، ادامه داد: امروز حریقی را در خیابان هاتف در انبار کولر داشتیم که ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی بود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال با توجه به اعلام سازمان جهانی افزایش دما را داریم، گفت: با توجه به اینکه رویشگاه‌های گیاهی پوشش خوبی را دارد با گرم شدن هوا این رویش‌ها خشک و مستعد حریق می‌شود که باید در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کد خبر 6109352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      سلام من از موقع وقوع حادثه تا حوالی ساعت 22 در آ مکان حضور داشتم. دو نکته در این مقاله تناقض بسیار شدید داره... 1- آتش سوزی به هیچ عنوان مهار نشد، بلکه تمام سواله ها با خاکسر یکی شد. در اصل آتش خودش با تمام شدن بخشی از مواد اشتعال زا تمام و خاموش شد. آتش نشانی بی تاثیر نبود ولی این موضوع که ذکر شده