۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری:

۱۴۸۰ مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد

 ۱۴۸۰ مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بابیان اینکه یک هزار و ۴۸۰ مجوز پرواز به کشور عراق برای اربعین صادر شد، گفت: ۱۲ شرکت هواپیمایی برای انتقال مسافران همکاری و همراهی لازم رادارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، رضا جعفر زاده ضمن بیان اینکه وظیفه سازمان هواپیمایی کشور نظارتی و حاکمیت صدور مجوز پروازهای بغداد و نجف است، ابراز داشت: بر این مبنا برای ایام اربعین امسال یک هزار و ۴۸۰ مجوز پرواز به عراق صادر شد.

وی ضمن بیان اینکه در موج بازگشت مسافران اربعین حسینی در تاریخ‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مهرماه با حجم بالای ترافیک مواجه هستیم، افزود: با توجه به اینکه کانترهای پرواز در ساعت مقرر بسته می‌شود لذا مسافران حتماً می‌بایست رأس ساعت تعیین‌شده در فرودگاه حضورداشته و دیر نرسند.

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بابیان اینکه مجوز پروازهای اربعین برای ۱۲ شرکت هواپیمایی صادرشده است، ابراز داشت: ضمن هماهنگی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد تا پروازها به روال سال قبل قیمت‌گذاری شوند و افزایش نداشته باشد.

جعفر زاده ضمن بیان اینکه وظیفه سازمان صدور مجوز پرواز است، در ادامه تصریح کرد: مسافران می‌بایست قبل از سفر رفت‌وبرگشت خود را مدیریت کنند اکنون اکثراً برای بازگشت تقاضاها بالا است بلیت برگشتی نیست.

وی افزود: برای جابه‌جایی مسافران اربعین به‌صورت هوایی صرفاً توانستیم مجوزهای پروازهای بیشتر را صادر کنیم اما برای بیشتر شدن این مجوزها باید ایمنی پرواز شرکت هواپیمایی تأمین و توانایی پشتیبانی و حمایتی را با هماهنگی فرودگاه مبدأ و مقصد داشته باشد.

کد خبر 4749817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha