۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳

شهنازی:

پیش بینی بازی سخت مقابل مریوان راداشتیم/ لیگ والیبال حرفه ای نیست

پیش بینی بازی سخت مقابل مریوان راداشتیم/ لیگ والیبال حرفه ای نیست

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از یپروزی مقابل مریوان گفت: پیش بینی بازی سخت مقابل مریوان را داشتیم اما پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپای تهران امروز با نتیجه ۳ بر ۱ موفق شد تیم راهیاب ملل مریوان را در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال شکست دهد.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و پیش بینی کرده بودیم. تیم ملوان دو بازیکنان خود را به دلیل اسیب دیدگی در اختیار نداشت و اگر آنها بودند، کار سخت تر می شد. به آرش صادقیانی تبریک می گویم. تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر ساخته است.
شهنازی در ادامه گفت: هفته اول مسابقات سخت است. برای ما پیروزی در این بازی مهم بود که به آن دست یافتیم. هفته به هفته بهتر خواهیم شد. مرندی و اسماعیل نژاد کمی آسیب دیدگی داشتند که قطعا با بهبودوضعیت آنها شرایط تیم نیز بهتر خواهد شد.

او درباره وضعیت لیگ برتر والیبال تاکید کرد:  مشکل لیگ برتر والیبال این است که قانمند نمی باشد. پورحسن سرپرست سازمان لیگ زحمات بسیاری می کشد اما مگر می‌شود به تنهایی کار کرد. او کار سختی در پیش دارد. بی نظمی لیگ در نهایت باعث آسیب تیم ملی خواهد شد. امسال یکی از سخت ترین رقابت های لیگ برتروالیبال در پیش داریم. چند تیم مدافع عنوان قهرمانی هستند و مطمئن باشید تیم قهرمان حداقل ۵ -۶ باخت خواهد داشت. تیمها امسال حدود ۳ ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده اند و این برای اولین بار می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که زمزمه هایی حاکی از ورود تیم شهرداری تبریز به رقابت های لیگ برتروالیبال مطرح است آیا این اتفاق پس از برگزاری هفته اول رقابتها شدنی است یا خیر، گفت:  اگراین اتفاق رخ دهد خنده دار است. با برگزاری این لیگ به این ترتیب باعث می شوند آسیب زیادی به تیم ها وارد شود. هر تیم برای برگزاری یک دیدار حداقل ۳۰ میلیون تومان هزینه می کند و وجود برخی از تیم ها با کیفیت پایین فقط هزینه را برای تیم ها به هدر می دهد. چه اجباری وجود دارد که یک تیم با کیفیت پایین در مسابقات حضور داشته باشد. متاسفانه این مشکلات در لیگ ما وجود دارد چرا که حرفه ای نیستیم. فشردگی مسابقات لیگ در نهایت به ضرر ملی پوشان خواهد بود و آنها را تحت فشار قرار خواهد داد.

شهنازی در پاسخ به این سئوال که ظاهرا تیم شما هنوز برای رقابت های لیگ مهیا نیست و حتی گرمکن های یکدست ندارید، گفت: ما از حدود دو ماه پیش سفارش خود را داده ایم اما تولیدی ای که با آنها کار می کنیم به دلیل تعدد سفارشات هنوز نتوانسته سفارش ما را آماده کند. تیم ما مشکلی ندارد. امسال با حضور مدبر شرایط خوب است. ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین درباره رفتن رضا صفایی در میانه بازی گفت: مشکلی وجود ندارد. یک آسیب دیدگی برای صفایی پیش آمد. او قرار بود امروز بازی کند اما آسیب دیدگی باعث شد تا جدا شود.

کد خبر 4759442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha