۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان:

میانگین سرانه فضای سرپوشیده ورزشی آموزشی استان سمنان ۰.۳۶درصد است

میانگین سرانه فضای سرپوشیده ورزشی آموزشی استان سمنان ۰.۳۶درصد است

سمنان - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه میانگین سرانه فضای سرپوشیده ورزشی آموزشی استان ۰.۳۶درصد است، گفت: این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان سالن های ورزشی و استخرهای دانش آموزی سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و ارتباط ویدئویی با استان سمنان، با بیان اینکه شادی و نشاط لازمه پویایی جامعه و سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان ما است، ابراز کرد: ورزش و تربیت بدنی به عنوان یکی از حقوق بنیادی کودکان و نوجوانان همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی نیاز است تا با آموزش و پرورش برای هماهنگی بیشتر و توجه به این مهم، مساعدت لازم را داشته باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی آموزشی روباز در استان ۰.۲ ‌مترمربع است که از میانگین کشوری و استاندارد فاصله دارد، تاکید کرد: سرانه فضای سرپوشیده ورزشی آموزشی در استان با ۰.۳۶ متر مربع از میانگین کشور بالاتر بوده اما تا میانگین استاندارد همچنان فاصله داریم.

هژبری با بیان اینکه در استان سمنان پنج باب استخر آموزشی از سال ۹۱ کلنگ زنی و در حال احداث است، ابراز کرد: هشت فضای روباز چمن مصنوعی با اعتبارات ملی تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 4759848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha