۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۳:۳۳

همزمان با هفته کتاب: 

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد

قزوین- در آستانه هفته کتاب مدیرکل کتابخانه های استان قزوین با خانواده شهید حجت اسدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان، به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های استان عصر دوشنبه با حضور در منزل شهید حجت اسدی از مقام این شهید بزرگوارِ مدافع حرم تجلیل کرد.
 
فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهامت و از خود گذشتگی شهدا هستیم اظهار کرد:  همواره باید قدردان شهیدان و خانواده صبور آنها باشیم.

وی همچنین ضمن بزرگداشت یاد و نام شهید حجت اسدی اظهار داشت: کتابخانه ها به عنوان بازوان فرهنگی جامعه می توانند با برگزاری برنامه ها و نشست ها و کارگاه هایی در راستای شناساندن سیره شهدا گامی هرچند کوچک در راستای بزرگداشت مقام والای شهدا بردارند.  

مادر شهید اسدی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: شهدا باب استجابت دعا هستند، کافی است از ایشان بخواهید تا مسیر صحیح را نشان دهند،  زیرا نه تنها صدای شما را می شوند بلکه پاسخ گو نیز هستند.
 
این مادر بزرگوار شهید با تاکید بر اینکه هرکسی بهشت و جهنم خود را رقم می زند اظهارداشت: شهید اسدی از همان سنین نوجوانی با ارادتی که خاندان عصمت و طهارت داشت، شهادت در راه اهل بیت و حفظ حریم ایشان را افتخاری می دانست که در نهایت نیز نصیب وی شد.  

در این دیدار همچنین پدر شهید اسدی اظهارداشت: از دست دادن فرزند برای هر خانواده ای سخت و سنگین است و اینکه برخی حرمت این اقدام شهدا و ارزش ایثار و فداکاری آن ها را نادیده می گیرند، برای خانواده های شهدا بسیار تلخ و دردناک است.

در این دیدار که با هدف ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا در آستانه هفته کتاب انجام شد تعدادی از کارشناسان اداره کل نیز حضور داشتند.

کد خبر 4769754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha