۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

۶۶ درصد اعتبارات مسکن روستایی بوشهر جذب شد

 ۶۶ درصد اعتبارات مسکن روستایی بوشهر جذب شد

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از جذب ۶۶ درصدی اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ با همکاری بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند سه شنبه شب در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) اظهار داشت: با تخصیص هفت هزار فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به استان بوشهر، تاکنون ۹۰ درصد این سهمیه معادل ۶ هزار و ۳۰۰ فقره پرونده به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده، که از این تعداد چهار هزار و ۲۰۰ پرونده انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با تخصیص اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و با همکاری بانک‌های عامل از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۶۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده است و جامعه هدف این اعتبارات شامل اقشار کم درآمد، مددجویان نهادهای حمایتی و سایر اقشار از مزایای این تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تفاهم‌نامه‌های مشترک این نهاد با نهادهای حمایتی جهت تأمین مسکن، گفت: طی یکسال اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با پرداخت تسهیلات مذکور و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و بنیاد مستضعفان نسبت به پرداخت کمک‌های بلاعوض تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و توزیع مصالح رایگان (سیمان و میلگرد) به ازای هر واحد توانسته هزار و ۵۲۹ و احد مسکونی متقاضیان را احداث کند.

برومند، میزان بلاعوض پرداختی به متقاضیان در تفاهم‌نامه‌های مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با نهادهای حمایتی را ۳۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبار سال ۱۴۰۲ تاکنون ۵۳۵ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

کد خبر 6106812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha