۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان بجای گفتاردرمانی دنبال کار عملی برای حل مشکلات مردم باشند

مسئولان بجای گفتاردرمانی دنبال کار عملی برای حل مشکلات مردم باشند

قزوین- نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان به جای گفتار درمانی باید با رویکرد جهادی به صورت میدانی و عملیاتی برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین روز چهارشنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در استانداری قزوین برگزار شد.

روح الله بابایی صالح در این جلسه اظهارداشت: از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم شعار ندهند و گفتار درمانی نکنند بلکه موضوعاتی که در حوزه کاری شماست حل کنید.  

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که هم در کشور دیده می شود و هم در استان این که وقتی مسئول کشوری به استان قزوین سفر می کند معمولا برنامه ها در مرکز استان خلاصه می شود گویی مردم شهرستانها هیچ مشکلی ندارند و قرار نیست کسی حالشان را جویا شود.

بابایی صالح تصریح کرد: چرا در سفر مدیرعامل آب و فاضلاب کشور هیچ سهمی برای بازدید از شهرستان بویین زهرا و آبگرم تعیین نشد تا مسپولان با گرفتاری های مناطق محروم هم آشنا شوند.  

وی افزود: اگر قرار است مشکلی حل شود بهتر است مسئولان در محل حضور داشته باشند و به جای شعار درمانی و گفتار درمانی دنبال کار جهادی و عملی باشند.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز می توانیم کار کنیم اما به نظر می رسد نمی خواهیم و عزم جدی در این مسیر نداریم برای همین خیلی از امور معطل مانده است.

وی بیان کرد: خیلی از طرح ها و برنامه ها با این که مصوبه مجلص را داشته اما اجرا نشده و اگر این امور انجام شده بود امروز وضعیت بهتری داشتیم.

بابایی صالح اظهارداشت: گاهی اوقات سوء مدیریت هم موجب شده تا دشت شرایط مطلوبی نداشته باشد اما اگر حادثه ای رخ دهد بلافاصله وارد کار می شویم و اقدامات جدی می شود.

وی گفت: در شرایطی که هنوز نتوانسته ایم آب های سطحی را جمع آوری کرده و در کشاورزی بکار گیریم از کمبود آب در رنج هستیم و اگر لطف الهی نبود مطمئن باشید همچنان با چالش های جدی روبرو بودیم چون با این نوع مدیریت قادر به رفع مسائل نبودیم.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با وحدت و مدیریت جهادی می توانیم بسیاری از گره ها و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی خواستار توجه استاندار و مسئولان کشوری برای حل مشکل آب شهرستان آوج و بویین زهرا شد.
 

کد خبر 4771753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha