۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱

رئیس دفتر شورای نگهبان خراسان جنوبی:

اتمام حجت با متخلفان انتخاباتی/برخورد جدی قوه قضاییه با جرائم

اتمام حجت با متخلفان انتخاباتی/برخورد جدی قوه قضاییه با جرائم

بیرجند- رئیس دفتر شورای نگهبان خراسان جنوبی گفت: باید اتمام حجت شود که در امر انتخابات با کسی اخوت نداریم و در صورت بروز تخلف به صورت جدی برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی بیان کرد: هر انتخابات دارای چهار رکن شامل سلامت، امنیت، مشارکت مردم و رقابت است.

وی با بیان اینکه سلامت به دو گروه اجرا و نظارت بستگی دارد که اگر به درستی انجام شود انتخاباتی سالم خواهیم داشت، افزود: با توجه به شرایط حساس جامعه نیازمندیم زمینه حداکثری حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه ۹۵ درصد تخلفات در حوزه رقابت رخ می دهد، اظهار کرد: باید تمام توان را در این حوزه متمرکز کنیم تا مانع بروز تخلفات احتمالی شویم.

رئیس دفتر شورای نگهبان خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سال های گذشته رسیدگی به پرونده های تخلف انتخاباتی با تاخیر انجام می شد، ادامه داد: در امر انتخابات قوه قضاییه رسالتی جدی داشته چراکه باید به تخلفات انتخاباتی به روز رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه قبل از شروع تبلیغات نامزدها جلساتی برگزار و تمام جرائم انتخاباتی تشریح شود، افزود: همچنین باید اتمام حجت شود که با کسی اخوت و غیر اخوت نداریم و در صورت بروز تخلف به صورت جدی برخورد می کنیم.

نماینده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این جلسه رقابت و سلامت را از فاکتورهای اصلی در انتخابات عنوان کرد و گفت: تبلیغات زودهنگام از تخلفاتی بوده که در سطح استان هم مشاهده می شود.

فنودی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: تلاش می شود در بدنه بسیج برنامه هایی بصیرتی در راستای مشارکتی حداکثری مردم اجرایی شود.

کد خبر 4774099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha