۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲

فرماندار جویبار:

۷۰ شعبه آرای مردم جویبار را در انتخابات جمع آوری می کند

۷۰ شعبه آرای مردم جویبار را در انتخابات جمع آوری می کند

جویبار - فرماندار جویبار با اشاره به درپیش بودن انتخابات اظهار داشت: ۷۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد ظهر دوشنبه در جلسه مشترک هیئت نظارت و بازرسی انتخابات با اهالی رسانه با اعلام اینکه مهمترین شرط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ، اصل امانتداری وبی طرفی مجریان انتخابات است ، افزود؛ همراهی و هم افزایی مجموعه انتخابات در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه بسیار مهم خواهد بود و اعضای شورای تامین شهرستان نیز هماهنگی حداکثری را در این زمینه خواهند داشت.

وی تعداد شعبات اخذ رای در انتخابات قبلی شهرستان را ۷۰ شعبه بیان کرد و گفت؛ در صورت نیاز و طبق صلاحدید ستاد انتخابات تعداد شعبات اخذ رای شهرستان افزایش خواهد یافت.

فرماندار جویبار بیان کرد: از بعد پیروزی انقلاب اسلامی ، شاهدحضور همیشگی مردم در تمامی صحنه ها و بخصوص زمان انتخابات بودیم و با حضور خود مردم  کارهای بزرگی در کشور به نتیجه رسیده است .

در ادامه این نشست دادستان جویبار یکی از نماد جمهوری اسلامی ایران را برگزاری انتخابات بیان کردو گفت: مهمترین موضوع  مورد توجه در برگزاری انتخابات صحیح ، اجرای اصل عدالت است .

سید محمدقنبری اظهار کرد: در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی حفظ حرمت ها رعایت شود و مسائلی که موجب ناامنی در جامعه شود با آن برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 4775235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha