۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:

بارندگی در خراسان جنوبی خسارتی نداشت/کاهش دما در ۲۴ ساعت آینده

بارندگی در خراسان جنوبی خسارتی نداشت/کاهش دما در ۲۴ ساعت آینده

بیرجند-مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به کاهش دما در ۲۴ ساعت آینده گفت: باران پاییزی تاکنون با عافیت بر خراسان‌جنوبی باریده و خسارتی نداشته است.

ابوالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بارش باران از روز گذشته در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خوشبختانه تا این لحظه(صبح روز پنج شنبه) گزارشی از آسیب به مناطق روستایی و شهری خراسان‌جنوبی گزارش نشده و باران با عافیت باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از برخی از نقاط استان گزارش بارش ۳۰ میلی‌متر باران را داشتیم، اظهارکرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از قبل پیش بینی بارش باران و برف را داشتیم و بسیاری از محورهای خراسان جنوبی را شن پاشی و نمک پاشی شد.

میرجلیلی بیان‌کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم که از بعد ازظهر امروز شنبه ۳۰ آبان‌ماه تا غروب فردا یکم آذرماه کاهش دمای هوا را بسیار جدی گرفته و در صورت سفر تدابیر ایمنی را مراعات کرده و آن را جدی بگیرند.

وی یادآورشد: علاوه بر رانندگان، مرغداران، گلخانه‌داران، کشاورزان و همه مشاغلی که کارشان به نوعی متأثر از سرمای هوا است، این کاهش دما را جدی گرفته و تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به آمادگی گروه‌هایی از اورژانس، راهداری و سایر گروه‌های خدمات‌رسان، اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود که در برخی از نقاط کوهستانی خراسان‌جنوبی بارش باران تبدیل به برف شود.

کد خبر 4777390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha