۴ آذر ۱۳۹۸، ۸:۵۸

یادواره ۱۱۵ شهید بسیجی شهرستان فومن برگزار شد

یادواره ۱۱۵ شهید بسیجی شهرستان فومن برگزار شد

فومن- یادواره ۱۱۵ شهید بسیجی شهرستان فومن با سخنرانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کمیل مطیع دوست شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای بسیجی شهرستان فومن در مسجد بالا محله با تأکید بر لزوم ترویج تفکر بسیجی در سطح جامعه، اظهار کرد: خداباوری از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان بود که آنها را به خودباروی رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه عدالت خواهی یکی دیگر از شاخص‌های بسیجی است، افزود: اگر امروز بسیج مورد تکریم قرار می گیرد به دلیل وجود همین شاخصه عدالت‌خواهی است.

فرمانده دوران دفاع مقدس داشتن تقوای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت و رشد باشیم باید دارای تفکر و روحیه بسیجی باشیم.

وی در ادامه به اتفاقات هفته گذشته در برخی از شهرهای کشور اشاره و تصریح کرد: عده‌ای با بی‌تدبیر زمینه ایجاد اغتشاش در کشور را فراهم کردند و در این اغتشاشات ما شاهد به آتش کشیدن شدن اموال عمومی و شخصی و حتی بسیاری از پایگاه‌های مقاومت بسیج بودیم.

مطیع دوست با بیان اینکه فتنه هفته گذشته با سال‌های گذشته از بسیاری جهات متفاوت بود، ادامه داد: دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای از مطالبات بحق مردمی سواستفاده کرد و اگر تدبیر حکیمانه رهبری نبود شرایط سخت‌تری شاید رخ می داد.

وی تأکید کرد: در فتنه‌های گذشته زمانی که اسم بسیج به میان می آمد سران فتنه عقب نشینی می کردند اما در حوادث هفته گذشته عملیات روانی علیه کانون‌ها مذهبی و به آتش کشیدن قرآن‌ها و مساجد بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه افرادی که در این حوادث به شهادت رسیدند بی گناه بودند، گفت: خوشبختانه با حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی تعداد زیادی از این آشوبگران دستگیر شدند و این بار نیز نقشه شوم دشمن با شکست همراه شد.

کد خبر 4780105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha