۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱

با مشارکت ۳۵۰ نفر؛

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار شد

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار شد

اردبیل - چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش استان اردبیل با تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش استان اردبیل پیش از ظهر یکشنبه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در حاشیه این مسابقات فرهنگی، در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش استان اردبیل با شرکت ۱۱۰ نفر در چهار رشته حفظ، قرائت، تحقیق، تفسیرمفاهیم، ترتیل برگزار شد.

رحیمی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران مختص جامعه کار و تلاش برگزار شده و پس از داوری از نفرات اول تا سوم هر رشته تجلیل به عمل آمد.

وی یادآور شد: مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش در سطح شهرستان نیز با شرکت ۳۵۰ نفر از جامعه کار و تلاش برگزار گردید که پس از رقابت این افراد در سطح شهرستان، افراد برتر به مرحله استانی راه یافتند.

رحیمی با بیان اینکه تلاش شد تا در این دوره از مسابقات قرآنی، سطح کیفی نیز نسبت به سال‌های قبل افزایش یابد، افزود: در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش حضور پرشور قاریان قرآنی که بعضا از سابقه کسب عناوین مختلف در سطوح ملی نیز برخوردار بودند، شرکت به عمل آوردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: با پایان این رقابت‌ها در نهایت از ۱۶ نفر از برادران و ۱۸ نفر از خواهران در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

وی عنوان کرد: افراد برتر مسابقات استانی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران کشور راه خواهند یافت.

کد خبر 4785206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha