۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۹:۵۵

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن افتتاح شد

زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن افتتاح شد

شاهرود – رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود از افتتاح زورخانه امیر المومنان(ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه در حاشیه سفر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به شاهرود، زورخانه امیرالمومنان(ع) شهر مجن در شمال شاهرود افتتاح شد، بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی استانی در سال ۹۷ کلنگ زنی و در همین ماه مراحل ساخت آن تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: این زورخانه در دو فاز ساخته‌شده که فاز نخست آن شمال گود، سالن استاندارد، گرمایش، نور، کف‌پوش، سکوی تماشاگران و محل قرارگیری مرشد و ... است که تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و کمک‌های اهدایی وزارت نفت بوده و فاز دوم آن تابستان سال ۹۹ با تجهیز رختکن، سرویس بهداشتی، اتاق مدیریت و ... افتتاح خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان شاهرود همچنین بابیان اینکه ساخت زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن تا امروز مجموعاً ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته است، ابراز کرد: این پروژه در ۵۰۰ مترمربع شامل ۳۱۲ مترمربع در فاز نخست و ۱۸۸ مترمربع در فاز دوم ساخته‌شده است.

محمدی افزود: معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان به همراه دیگر مقامات شهرستانی و استانی در مراسم افتتاح زورخانه امیر المومنان(ع) مجن حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجن شهری در ۳۵ کیلومتری شمال شاهرود و نزدیک به مرز استان سمنان و گلستان است.

کد خبر 4785368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha