۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۰

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

ثبت نام داوطلبان در خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد/ثبت نام ۱۲۲نفر

ثبت نام داوطلبان در خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد/ثبت نام ۱۲۲نفر

بیرجند- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از ثبت نام ۱۲۲ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان همچنان ادامه دارد.

ناصر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شمار داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه‌ انتخابیه استان خراسان جنوبی در هفتمین روز نام‌نویسی تا ساعت ۲۰:۳۰ امشب ۱۲۲ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۱۰ نفر مرد و ۱۲ نفر نیز زن هستند، بیان کرد:  همچنین از این تعداد ۸۴ نفر زیر ۵۰ سال و ۳۸ نفر نیز بالای ۵۰ سال سن دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، بیشترین تعداد داوطلبان را مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان دانست و گفت: تاکنون ۴۰ نفر داوطلب نمایندگی این حوزه شده اند.

خوش خبراضافه کرد: کمترین میزان مراجعه هم مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به مرکزیت نهبندان با ۲۴ نفربوده است.

وی بیان داشت: همچنین تاکنون ۲۷ داوطلب برای حوزه قاینات و زیرکوه و ۳۱ نفر نیز برای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی عنوان داشت: از مجموع افرادی که تا این لحظه ثبت‌نام آنان نهایی شده، ۲۴ نفر سابقه داوطلبی و ۷ نفر سابقه نمایندگی دارند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ امروز ۱۶ آذرماه بود که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4791483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha