۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۲

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:

هواداران برای تماشای دربی تبریز به ورزشگاه بیایند

هواداران برای تماشای دربی تبریز به ورزشگاه بیایند

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هواداران برای تماشای دربی تبریز به ورزشگاه بیایند چراکه هر چه تماشاگر بیش‌تر بیاید، انگیزه بازیکنان بیش‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: دربی تبریز یک بازی دوستانه بین دو تیم برادر تراکتور و ماشین سازی است.

وی با بیان اینکه بازی‌هایی که تا به حال انجام دادیم تماشاگر پسند بوده‌اند، گفت: امیدوارم همین مسیر را ادامه دهیم. امیدوارم هر کسی که به استادیوم بیاید از بازی لذت ببرد.

خطیبی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و عملکرد خوبی دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهند و بازی خوبی از دو تیم ماشین‌سازی و تراکتور را شاهد باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز با تاکید بر اینکه در تمام بازی‌ها با بازیکنان صحبت کردیم و تمام تفکرات لازم به آن‌ها گوشزد کردیم، ابراز داشت: از هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر می‌کنم اما این را بازیکنان می‌دانند که باید تفکرات مورد نظر را جلو ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم تیم‌های تبریزی هیمشه موفق باشند، گفت: آرزوی من این است در این شهر یکی از این تیم‌های تبریزی قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

خطیبی ادامه داد: من همیشه تیم‌های پایه تبریزی را پیگیری می‌کنم و دوست دارم که تیم‌های تبریزی در صدر فوتبال ایران باشند و با هدف و برنامه‌ریزی به موفقیت برسند.

وی گفت: باید فکر و ذهن ما روی بازی باشد ما به خاطر این بازی از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم و قرار بر این شده است روندی را که داشتیم را ادامه دهیم. ما بهترین تیم در بازی‌های خانگی هستیم و بعد ما تیم‌های مدعی هستند. این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد و امیدوارم که بتوانیم این مسیر را با قوت ادامه دهیم.

خطیبی در خصوص شاهین ثاقبی نیز اظهار داشت: چند روز پیش بود که فهمیدیم قراردادش فسخ شده است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص دربی تبریز نیز گفت: دوست دارم این بازی بار فنی بالایی داشته باشد تا تماشاگران از این بازی لذت ببرند. همیشه در کل بازی‌ها دیگران از خوب بودن و خاکی بودن تیم ما صحبت کردند.

وی گفت: خواسته من این است  که مسوولان تیم را رها نکنند. اگر ما به این تیم نگاه بیش‌تری داشته باشیم حرف‌های بیش‌تری برای گفتن خواهد داشت،  ما کم‌ترین پرداختی و هزینه را در لیگ برتر داریم و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ماشین ‌سازی گفت: من در تراکتور بودم و همیشه دوست داشتم تیمم موفق باشد، اکنون هم بهترین‌ها را برای تراکتور آرزو می کنم، حالا سرمربی ماشین‌ سازی هستم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم.

کد خبر 4792383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha