۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴

رئیس دادگستری شهرستان البرز:

فعالان فضای مجازی در انتخابات مشارکت کنند

فعالان فضای مجازی در انتخابات مشارکت کنند

قزوین- رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: مشارکت فعالان فضای مجازی سبب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودخانی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات دادگستری شهرستان البرز برگزار شد، با بیان اینکه فضای مجازی نقش مهمی در رویداد مهم پیش رو انتخابات مجلس دارد  توضیح  داد؛ فضای مجازی با اجرای درست مقررات بخصوص فضای خوبی برای  مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می کند تا مردم با آگاهی واطلاعات بیشتر نسبت به انتخاب کاندید مورد نظر خود اقدام کنند تا یک مجلس پویا و انقلابی  شکل بگیرد.

وی افزود: باید از ظرفیت فضای مجازی با رعایت  اخلاق اسلامی  و بصیرت بالا زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنیم و از تفرقه  افکنی که دشمنان همیشه در پی دامن زدن آن هستند پرهیز و دوری کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان البرز خاطر نشان کرد: امید یکی از اساسی ترین عامل توسعه وپویایی هرجامعه است که نقش رسانه بخصوص فضای مجازی در این راه بسیار تاثیر گذار بوده و امیدواریم که  فعالان فضای مجازی  با تبعیت از قانون این بستر را فراهم آوردند.

وی در ادامه به جرایم انتخاباتی اشاره کرد و توضیح داد: تخریب  کاندیدا از سوی طرفین چه طرفداران نسبت به نامزدهای انتخاباتی جرم است و قطعا دستگاه قضا برخورد خواهد کرد.

محمود خانی، تفرقه افکنی و توهین به قومیت را هم یکی از جرائم سخت این حوزه عنوان کرد و گفت: همه کاندیدا بخصوص فعالان فضای مجازی باید نسبت به آن توجه کنند تا امید، نشاط و وحدت در بین مردم ایجاد شود.

رئیس دادگستری شهرستان البرز به تبلیغات زود هنگام و خارج از موعود کاندیداها اشاره کرد و گفت:  تبلیغ خارج از زمان تعیین شده جرم است و در این خصوص هم دستگاه قضا قاطعانه ورود خواهد کرد.

کد خبر 4794979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha