۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان سفر می کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان سفر می کند

همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا احسانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در کنگره بزرگداشت آیت‌الله تألهی به همدان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه این کنگره روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه با حضور وزیران ارشاد و علوم در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: این اداره کل به عنوان کمیته فرهنگی و پشتیبانی کنگره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است.

احسانی از برگزاری نمایشگاه عکس مفاخر استان همدان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل برگزاری کنگره، غرفه گردشگری همدان برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه یادمان آیت‌الله تألهی توسط این اداره کل آماده شده است؛ خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی، از برگزاری این کنگره حمایت خواهیم کرد.

احسانی با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی در کنارکنگره، افزود: همزمان با اجرای مراسم، تعدادی از هنرمندان تجسمی استان به تصویرگری در خصوص آیت‌الله تألهی می‌پردازند.

وی از برپایی نمایشگاه کتاب از آثار این عالم گرانقدر هم خبر داد و گفت: آثار منتشر شده ایشان در سالن برگزاری کنگره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

کد خبر 4799238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha