۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۵

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

مجلس و نماینده خنثی به جامعه ضرر می‌رسانند

مجلس و نماینده خنثی به جامعه ضرر می‌رسانند

دامغان- عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم باید خالص و کارآمد باشند، گفت: نماینده و مجلس خنثی به مردم و جامعه ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه دامغان به میزبانی سالن اندیشه این دانشگاه ضمن بیان اینکه مجلس و نمایندگان خنثی به مردم و جامعه ضرر می‌رساند و باید نمایندگانی برای مجلس یازدهم انتخاب کنیم که به دنبال سهم‌خواهی از مردم و انقلاب نباشند، تأکید کرد: ناکارآمدی مجلس مردم را عصبانی می‌کند و باید نمایندگانی انتخاب شوند که از کارآمدی بالایی برخوردار باشد.

وی بابیان اینکه مردم با بررسی همه‌جانبه از نامزدهای مجلس یازدهم بهترین‌ها را انتخاب و به خانه ملت بفرستند تا از منافع کشور و مردم دفاع کنند، افزود: نمایندگان مجلس یازدهم باید همانند شهید مدرس پا در راه قانون‌گذاری بگذارند و در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند، افزود: وجود نمایندگانی جوان ضرورت امروز جامعه ما است و می‌طلبد مردم به دنبال مجلسی جوان باشند.

این فعال سیاسی بیان کرد: شهید مدرس نمونه‌ای از یک نماینده واقعی و مردمی بود که در مقابل استبداد و دیکتاتوری رضاخان ایستاد و ما نیز نمایندگانی مدرس‌وار را انتخاب کنیم از سوی دیگر اما باید گفت انتخابات سالم، صحیح و مردمی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران است لذا مجلس باید در رأس امور باشد.

چمران اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید درد مردم را بفهمد و از میان مردم برخاسته باشد و برای رفع مشکلات فکری کرده و قوانینی به نفع مردم وضع کند، امروز دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و لذا باید بدانیم که دشمنان با تبلیغات می‌کوشند امید مردم را ناامید کنند.

کد خبر 4799809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha