۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶

معاون دانشگاه آزاد خبر داد؛

ارائه ۱۸۰ محصول دانشگاه آزاد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

ارائه ۱۸۰ محصول دانشگاه آزاد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸۰ محصول در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بابک نگاهداری با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر افتتاح شد، گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شماره ۶ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور برپاست، اظهار داشت: در این غرفه با فضای ۵۰۰ متر مربع، ۱۸۰ محصول دانش بنیان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به معرض نمایش گذاشته شده است. لازم به ذکر است که این ۱۸۰ محصول از میان ۹۰۰ محصول دانش بنیان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، انتخاب شده است.

دکتر نگاهداری خاطرنشان کرد: علاقمندان به محصولات پژوهش و فناوری می توانند از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی بازدید کنند.

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور سالانه با حضور دستگاه ها و نهادهای علمی برگزار می شود.

کد خبر 4800618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha