۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸

با رأی نمایندگان؛

تعیین تکلیف مدارس خاص به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد

تعیین تکلیف مدارس خاص به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ارجاع موضوع تعیین تکلیف مدارس خاص به کمیسیون برنامه و بودجه موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان به طرح تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را رفع کردند.

گفتنی است، اغلب اصلاحات این طرح شکلی بود اما وکلای ملت در یکی از اصلاحات محتوایی طرح مذکور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند که نسبت به اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند بدون رعایت سقف و از محل اعتبار رتبه‌بندی معلمان اقدام کند.

همچنین نمایندگان ماده ۶ این طرح را بررسی کردند که بر اساس اصلاحات کمیسیون برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش مکلف شد که کلیه واحدهای آموزشی تحت مدیریت خود را منحصرا به دو صورت دولتی و غیردولتی اداره کند اما اصلاحات کمیسیون در این جلسه رأی نیاورد.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در این باره، گفت: از آنجایی که تعداد پیشنهاد دهندگان برای رفع ابهام این ماده بسیار زیاد است، بهتر است که این ماده به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع و این موارد در آنجا بررسی شود که وکلای ملت با این ارجاع موافقت کردند.

کد خبر 4804223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha