۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۲۱

حواشی که بر متن غلبه کرد؛

حاشیه های نشست هیئت فوتبال استان سمنان

 حاشیه های نشست هیئت فوتبال استان سمنان

سمنان - علی رغم شائبه‌های عجیب‌وغریب درباره هیئت فوتبال استان سمنان که حتی به برنامه ۹۰ هم کشیده شد، درنهایت رضا علی دوباره رئیس این هیئت شد اما انتخاب وی حواشی به‌دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان سمنان طی نامه تعدادی از اعضای هیئت فوتبال با موضوع رسیدگی به تکلیف ریاست این هیئت و آنچه شائبه‌های پیرامون فعالیت رضا علی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال عنوان می‌شد که حتی در برنامه ۹۰ هم به‌طور خلاصه به آن پرداخت، عصر چهارشنبه برگزار شد.

در شهریور سال جاری ۱۳ نفر از اعضای مجمع هیئت فوتبال استان سمنان نامه‌ای به تاج رئیس وقت فدراسیون نوشتند که رضا علی باید برکنار شود.

درنهایت این مجمع برگزار و رضا علی ابقاء شد.

رضا علی در مجمع امروز که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، توانست با ۱۳ رأی موافق از ۲۰ رأی ابقاء شود.

دراین‌بین برخی مربیان با خطاب قرار دادن مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان وی را متهم به ضربه زدن به پیکر فوتبال استان سمنان کردند. برای مثال محمد رئیسی نماینده مربیان مرد ازجمله (آقای جان علی راه مخالفت شما اشتباه بوده و باعث عقب افتادن فوتبال استان سمنان است) استفاده کرد.

رضا علی نیز در دفاع از خود گفت: برخی افراد اعضای هیئت فوتبال را مجبور به امضای نامه برکناری من کرده بودند که امروز نتیجه کارشان را دیدند. این گفته باعث شد تا دهرویه از مربیان فوتبال سمنان با او درگیر شود که نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد.

درنهایت خبرنگاران حاضر که از منتقدان سرسخت رضا علی بودند نیز در پایان جلسه شروع به دست زدن کردند و فریاد می‌زدند مهندسی انتخابات مبارک باشد.

کد خبر 4813852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha