۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷

تذکر دو نماینده مجلس به وزیر اطلاعات؛

گزارش شفافی از نقش نفوذی‌ها در شهادت «سردار سلیمانی» ارائه کنید

گزارش شفافی از نقش نفوذی‌ها در شهادت «سردار سلیمانی» ارائه کنید

دو نماینده مجلس در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار ارائه گزارش شفاف به مجلس در مورد نفوذی‌هایی که اطلاعات پرواز و سایر اطلاعات سفر سردار سلیمانی را به دشمن دادند، شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد.

نصرالله پژمانفر نماینده  مردم مشهد در مجلس در تذکری به رئیس جمهور، آورده است: با توجه به ادعاهای دولت مبنی بر کنترل تورم و قیمت‌ها در زمان افزایش قیمت بنزین، چرا دولت با توجه به توان خود در زمان گرانی دلار، قیمت کالاهای اساسی را کنترل نکرد.

وی در تذکر به به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز، تاکید کرد: علت عدم اقدامات بدنه مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پیگیری صدور مجوز ترک موسیقی برای خواننده ساختارشکن رپ و مروج ولنگاری، آرمین زارعی که دارای حکم تعلیق دادگاه به اتهامات اخلاقی است، چیست؟

همچنین علیرضا سلیمی نماینده محلات، دلیجان و علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان، خنداب در تذکری به رئیس جمهور و وزیر اطلاعات بر لزوم ارائه گزارش شفاف به مجلس در مورد نفوذی‌هایی که اطلاعات پرواز و سایر اطلاعات سفر سردار سلیمانی را به دشمن دادند تاکید کردند.

کد خبر 4819387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha