۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان قزوین:

نوروز امسال برنامه های شاد و متنوعی را در قزوین اجرا می کنیم

نوروز امسال برنامه های شاد و متنوعی را در قزوین اجرا می کنیم

قزوین- دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان قزوین گفت: با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان برنامه های شاد، متنوع و جذابی را در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران پیش بینی کرده و اجرا می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۹۹ ظهر شنبه در سالن باقرالعلوم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین تشکیل شد.

علیرضا خزایلی در این جلسه اظهار داشت: برای ارائه خدمات مناسب در تعطیلات نوروزی همه دستگاه‌های خدمات رسان بسیج شده اند و با هماهنگی مناسب تلاش می‌شود تا رفاه مسافران در این ایام تأمین شود.

وی بیان کرد: در استان ۱۴ کمیته شهرستانی و یک کمیته بحران داریم و امیدواریم بتوانیم اقدامت لازم را برای اطلاع رسانی، تبلیغ، اسکان و پذیرایی مناسب را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: کمیته‌های اسکان و خدمات سفر، حمل و نقل، نظرت و تنظیم بازار، امور روستایی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، برنامه ریزی و بودجه، امور شهرداری‌ها، امور روستایی، اسکان و رفاه، امور فرهنگی، تبلیغات و فضای مجازی، اطلاع رسانی، آمار، کمیته بحران، خدمات ایمنی و ترافیک راه‌ها، از کمیته‌هایی است که می‌تواند سفری توأم با نشاط و خاطرات خوبی را برای گردشگران در نوروز فراهم کند.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان قزوین یادآور شد: برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان باید همه دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و صدا و سیما مشارکت فعال داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: روز اول ایام نوروز مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع) است و پس از آن اعیاد شعبانیه را در پیش داریم و می‌توانیم برنامه‌های شادی را برای مردم اجرا کنیم.

وی افزود: لازم است همه ظرفیت‌های اسکان استان را فعال کنیم که در این راستا خانه تاریخی بهروزی‌ها و حیات قهرمانی در مجموعه سعدالسلطنه مکان مناسبی است که اگر شهرداری در واگذاری خانه قهرمان همکاری کند این مکان‌ها نیز برای ایام نوروز آماده پذیرایی می‌شود.

خزایلی گفت: برای استقرار ستاد خدمات سفر لازم است محل مناسبی در محدوده سبزه میدان مانند دولت خانه صفوی و یا سعد السلطنه پیش بینی شود تا بتوانیم راهنمایی لازم را به مسافران و گردشگران ارائه کنیم.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان قزوین اظهار داشت: اگر دستگاه‌های خدمات رسان رسالت خود را بخوبی انجام دهند نیازمند هزینه‌های اضافی در این شرایط نخواهیم بود و می‌توان برنامه‌های مناسبی را برای نوروز پیش بینی و اجرا کرد.

کد خبر 4822711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha