۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰

امام جمعه شهرکرد:

وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهارداشت: اکنون در مقطع خاصی قرار داریم و لازم است شورای فرهنگ عمومی استان نسبت به این شرایط خاص، حتماً اعلام موضع کند.

وی افزود: موضع شورای فرهنگ عمومی باید به عنوان یک موضع محکم و مقاوم منتقل شود و زیرا متولیان فرهنگی استان هستند و باید به خوبی شرایط خاص امروز درک شود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی حکمت‌ها نهفته است و مسائل الهی و غیر قابل درک وجود دارد که باید به عنوان سربازان عرصه دین و نظام اسلامی روی مواضع مشخص بدون تزلزل و انحراف در اخلاق ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: در این شرایط با یک سری موارد مواجه هستیم که مانند کشته شدن افرادی در کرمان، حتماً مقصر اصلی شیطان بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هر اتفاقی که در پی این امر به وجود آید مقصر اصلی شیطان بزرگ است و طبعاً نوع تحلیل‌ها و نگاه‌ها را باید در این حوادث مد نظر قرار داد که آیا روی ریل انقلاب است یا در لبه‌های پرتگاه است.

وی بیان کرد: باید در موضع گیری ها بصیرت دقیق داشته باشیم تا زره‌ای از مسیر خود غفلت نکنیم.

وی بیان کرد: انتخابات نزدیک است و دشمنان در صدد هستند ما را مقابل هم قرار دهند باید مراقب بود نوع بیان‌ها مهم است تا احزاب در مقابل هم قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خطایی در شلیک به هواپیمای مقصد اوکراین رخ داد و نباید این گونه می‌شد اما اکنون نباید این امر موجب دامن زدن به مسائل دیگر شود و باید مواضع را درست دنبال کرده و درست تحلیل کرد تا موضعی گرفته نشود که دشمن به دنبال آن است.

وی با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور و هیئت دولت، گفت: امروز بیش از هر چیز به وحدت نیاز است و این مهم شعار نیست باید تلاش کنیم تا انتخابات برای کشور به یک ضایعه تبدیل نشود.
 

کد خبر 4827136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha