۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲

استاندار بوشهر:

تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقویت شود

 تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر پنج شنبه در همایش راویان عمل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یادآور حماسه بزرگ و تاریخی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و شبیه این عملیات وعده صادق است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، سپاه اسلام و سپاه کفر در مقابل هم صف‌آرایی کردند خاطرنشان کرد: دشمن که با تمام توان وارد صحنه شده بود در مقابل رزمندگان اسلام تسلیم و خرمشهر قهرمان از لوث دشمن بعثی پاکسازی شد.

محمدی‌زاده پیروزی‌های جبهه مقاومت، نظام اسلامی و سپاه قهرمان در عملیات وعده صادق با فرماندهی مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این عملیات با استفاده از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس از جمله عملیات بیت‌المقدس سبب شکستن کمر اسرائیل غاصب و جنایتکار شد

وی عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون جامعه اسلامی ایران با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مواجه است که در خاکریز های مختلف آرایش گرفته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در این عرصه با تمام توان وارد میدان شده است گفت: بمباران رسانه‌ای دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه جامعه اسلامی هر روز در حال وقوع است و در این عرصه سربازان مقابله با جبهه دشمن، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف هستند.

محمدی‌زاده با استناد به سخنان رئیس جمهور که روابط عمومی دستگاه‌ها، یک لشکر بزرگ عملیاتی محسوب می‌شوند اضافه کرد: با وجود این لشکر بزرگ، روابط عمومی‌ها هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند و باید از این ظرفیت مهم در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بیشترین بهره‌برداری شود.

وی اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین را یکی از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی نام برد و گفت: در این عرصه روابط عمومی ادارات باید در انتشار مطالب علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت فعالیت را مضاعف کنند.

استاندار بوشهر حمایت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از مجموعه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها را یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها دانست و تاکید کرد: از انتقادات هراس نداشته باشید چراکه انتقاد سازنده سبب رشد و پیشرفت دستگاه اجرایی و مدیران و مسئولان می‌شود.

وی عضویت مدیر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شورای معاونین ادارات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران ادارات دستگاه‌های مختلف استان بوشهر مدیران روابط عمومی‌ها را عضو شورای معاونین قرار دهند و از آنها حمایت و در رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: روابط عمومی ضعیف فرمانداری‌های استان، باید جای خود را به افراد توانمند بدهند.

کد خبر 6108417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha