۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷

در گفتگو با مهر اعلام شد

حضور احمدیان در بیمه ملت منتفی شد/فردجایگزین هنوز انتخاب نشده است

حضور احمدیان در بیمه ملت منتفی شد/فردجایگزین هنوز انتخاب نشده است

یک مقام مسئول در صنعت بیمه، با بیان اینکه انتصاب امین احمدیان بعنوان سرپرست یا مدیرعامل بیمه ملت منتفی شده است، گفت: سهامداران در حال تصمیم‌گیری بر روی انتخاب فرد جدیدی هستند.

یک مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور امین احمدیان به عنوان مدیرعامل بیمه ملت منتفی شده است، گفت: وی خود رسماً اعلام کرده که گزینه مدیرعاملی بیمه ملت نیست.

وی افزود: بیمه ملت سهامدارانی دارد که از جمله آنها بانک مهر اقتصاد و گروه خودروسازی بهمن هستند وسهامداران باید در مورد مدیرعامل جدید تصمیم بگیرند.

این مقام مسئول در صنعت بیمه گفت: هنوز گزینه مدیرعاملی مشخص نشده است و آقای احمدیان نیز گزینه‌ای برای جایگزینی در سمت مدیرعاملی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی منابع خبری اعلام کردند با برکناری «نظر علی صلاحی نژاد»، گویا قرار است امین احمدیان که هم اکنون معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت است، به عنوان سرپرست بیمه ملت منصوب شود.

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه ۸۸ است که سابقه چندین سال سابقه زندانی شدن دارد؛ احمدیان در مواضع همسرش با وی همراه بود و بارها در همین زمینه با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرد.

این جابجایی در یکی از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه انتخابات مجلس تأمل برانگیز است.

محمود طهماسبی، مدیرعامل هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری نیز ساعاتی قبل به خبرنگار مهر گفت: هنوز جانشینی برای مدیرعامل قبلی انتخاب نشده است.

کد خبر 4836357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha