۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶

کریمی در تذکر شفاهی:

آقای روحانی! چرا می‌خواهید فضای دو قطبی در جامعه ایجاد کنید

آقای روحانی! چرا می‌خواهید فضای دو قطبی در جامعه ایجاد کنید

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور چرا تلاش می‌کنید فضای دو قطبی را دامن بزنید، انتظار داریم رویکردهای تفرقه افکنانه را در آستانه انتخابات کنار بگذارید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی نماینده اراک در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: انتظار داریم کمیسیون تلفیق بودجه در جمع بندی نهایی بودجه نحوه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را به نحوی مشخص کنند که بیشترین افزایش رقم حقوق را داشته باشند.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور گفت: این اظهارات جای تاسف داشت. چرا به رسانه های ضد انقلاب کد می دهید. حرف های دشمن شادکن نزنید.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه دخالت شما در انتخابات به عنوان مجری انتخابات اشتباه است،اظهار داشت: در انتخابات شوراها نیز شاهد دخالت برخی مدیران دولتی بودیم.

کریمی با اشاره به اینکه چرا تلاش می کنید فضای دو قطبی را دامن بزنید،گفت: شما بارها این فضا را ایجاد کرده اید. انتظار داریم رویکردهای تفرقه افکنانه را در آستانه ۲۲ بهمن و انتخابات کنار بگذارید. حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطعی به این رویکردهای تفرقه افکنانه خواهد بود.

کد خبر 4838627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha