نماینده پارلمان لبنان:

سران عرب فلسطین را به بهای ناچیز برای رضایت ترامپ فروختند

سران عرب فلسطین را به بهای ناچیز برای رضایت ترامپ فروختند

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در واکنش به معامله قرن و رونمایی آن از سوی ترامپ اعلام کرد که نمی توان به سران و حکامی که فلسطین را به بهای ناچیز فروختند، امید داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، قاسم هاشم عضو فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان با اشاره به رونمایی معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ برگه‌های خود را رو کرد و نقاب از چهره سیاست دولت آمریکا که دم از ثبات منطقه می‌زد، برداشت و حق را پایمال کرد.

وی افزود: آنچه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تصمیمی آمریکایی برای نابودی آرمان فلسطین در راستای تبلیغات انتخاباتی ترامپ و حمایت از شریک صهیونیست‌اش بنیامین نتانیاهو محسوب می‌شود.

هاشم تاکید کرد: در برابر این اقدامات تجاوزکارانه و تبعات منفی آن، بیانیه و سخنرانی بی فایده است زیرا ترامپ همه قوانین و قطعنامه‌های بین المللی را زیرپا گذاشته است و ملت فلسطین و حامیان آن جز مقاومت در برابر زورگویی رژیم صهیونیستی و آمریکا راه دیگری ندارند.

عضو فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان بیان کرد: نمی‌توان به سران و حکامی که فلسطین و موضوعات جهان عرب را به ثمن بخس (بهای ناچیز) برای راضی کردن ارباب خود آمریکا فروختند، امید داشت.

کد خبر 4839170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha