۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳

معاون نیروی هوایی ارتش:

امروز ساخت هواپیماهای جنگی شکاری و پهپادها داخل کشور انجام می‌شود

امروز ساخت هواپیماهای جنگی شکاری و پهپادها داخل کشور انجام می‌شود

ری- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط خود قرار دارد گفت: امروز ساخت هواپیماهای جنگی شکاری و پهپادها داخل کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ مهدی هادیان صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم تجدید میثاق فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی که با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) انجام شد در جمع خبرنگاران با اشاره به بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در ۱۹ بهمن سال ۵۷ اظهار داشت: نیروی هوایی از همان ابتدا با ایمان و قدرت کنار امام و مردم ایستاد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط خود قرار دارد گفت: امروز ساخت هواپیماهای جنگی شکاری و پهپادها داخل کشور انجام می‌شود.

هادیان با بیان اینکه امام راحل در روحیه بخشی و ایجاد حس خود باوری در همه ملت و نیروها نقش بزرگی را ایفا می‌کردند گفت: توانمندی نیروی هوایی برای تولید صنایع هوایی و ابزارهای جنگی در اثر تزریق روحیه خود باوری امام راحل به ملت بزرگ ایران به دست آمده است.

وی با تاکید بر قدرت بالای نظامی نیروهای هوایی و مسلح در مقابله با دشمنان عنوان داشت: نیروی هوایی ارتش با ارتقای توانمندی‌ها و توان رزمی خود در کنار سایر نیروهای مسلح کشور امروز توان مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارد.

کد خبر 4845241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha