۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰:۲۳

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

رقابت های انتخاباتی باید در چارچوب نظام و اخلاق اسلامی باشد

رقابت های انتخاباتی باید در چارچوب نظام و اخلاق اسلامی باشد

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید در چارچوب نظام و اخلاق اسلامی و صداقت باشد تا موجب اعتمادسازی و مشارکت بیشتر مردم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد انتخابات استان قزوین عصر چهارشنبه با حضور استاندار، دادستان، رئیس کل دادگستری، فرمانداران، بخشداران، نامزدها و رؤسای ستاد نامزدها و هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی و اعضای شورای تأمین و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نور الله قدرتی در این جلسه اظهار داشت: انتخابات بایدها و نبایدهای زیادی دارد که توجه به آن می‌تواند ما را در مسیر رویدادی مهم رهنمون سازد.

وی تصریح کرد: باید رقابت‌ها در چارچوب نظام، توأم با اخلاق و استدلال شود و نامزدها لازم است صادقانه و شفاف عمل کنند.

قدرتی یادآور شد: انتخابات باید با مشارکت گسترده مردم وسیله نابودی دشمن باشد لذا از نامزدها انتظار داریم آنچه که قادر به انجام آن هستید را مطرح کنید و وعده غیرواقعی به مردم ندهید.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: ذهنیت مردم را خراب نکنید و دنبال تخریب یکدیگر نباشید، وعده غیر واقع ندهید
و از بیت المال سو استفاده نکنید، از مکر و فریب دوری کنید و موضوع برنده و بازنده را در انتخابات کنار بگذارید.

وی اضافه کرد: شاید بتوان از همه نظارت‌ها عبور کرد اما نظارت خدا را فراموش نکنید، چرا گاهی ما از یک دوربین و یا ضبط صوت که رفتار ما را ثبت می‌کند می‌ترسیم اما از خدا واهمه نداریم و رفتار خود را اصلاح نمی‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: آرزو می‌کنیم انتخاباتی قانون مدار، توأم با عدالت با حضور حداکثری و افراد توانمند وارد مجلس شوند و ما نیز در دستگاه قضائی وظیفه داریم با تخلف برخورد کنیم

کد خبر 4845946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha