۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم آذربایجان شرقی همواره پای حمایت از دین و انقلاب مانده اند

مردم آذربایجان شرقی همواره پای حمایت از دین و انقلاب مانده اند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مردم استان را حاضر در تمامی صحنه‌های دفاع از دین، نظام و انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به وجود همدلی و همبستگی بین مسئولان استان گفت: از این بابت خرسند هستیم که خوشبختانه این همبستگی اثر خود را در پروژه‌های دولتی و عمرانی نشان داده و شاهد اجرایی شدن طرح‌های خوبی در مدت اخیر بوده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری و در شش ماهه اول، ۸۰ درصد رشد پرداخت زکات داشتیم که در سطح کشور نمونه است و نشان از اعتقادات محکم و استوار مردم دارد.

آل هاشم افزود: کمک به ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد در جشن گلریزان از دیگر مواردی است که به خوبی نشان از اعتقادات مردمی دارد که مردم بدون کمک‌های دولتی، خودشان در تمامی صحنه‌ها پای کار هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور چشمگیر مردم استان در حوادث اخیر نیز گفت: چند ساعت پس از شهادت سردار سلیمانی، مردم تبریز همه به خیابان‌ها آمدند و حتی در روز ۲۲ بهمن با وجود برف و یخبندان باز هم حضور خود را نشان دادند.

وی افزود: مردم استان و تبریز همواره در راه حمایت از نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده اند.

کد خبر 4852181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha