دبیرکل جنبش النجباء:

کمترین انتقام ترورشهیدسلیمانی پاکسازی کامل منطقه ازآمریکایی هااست

کمترین انتقام ترورشهیدسلیمانی پاکسازی کامل منطقه ازآمریکایی هااست

«اکرم الکعبی» کمترین حد وفاداری و انتقام جنایت آمریکا در ترور فرمانده سپاه قدس و معاون رئیس هیات نیروهای مردمی عراق را پاکسازی کامل منطقه از نظامیان تروریست آمریکایی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دبیرکل جنبش النجباء پاکسازی کامل منطقه از نظامیان تروریست آمریکایی را حداقل وفاداری و انتقام جنایت آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برشمرد.

شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی در چهارمین کنگره بین‌المللی شهدای جبهه مقاومت و شهدای امنیت در تهران گفت: ایران امروز درگیر جنگ کرامت و عدالت است. همچنین ما در عراق برای آزادی سرزمین و حاکمیت سلب شده خود و حفظ ثروت‌هایمان در مقابل هیمنه استعمارگران درگیر جنگ هستیم. ما تصمیم گرفتیم که توازن رعب را ایجاد کنیم و آنها را از خاک خود اخراج کنیم بنابراین به مقاومت خود ادامه می‌دهیم و در مقابل تروریسم و قلدری آنها تسلیم نخواهیم شد.

وی افزود: مقاومت ادامه دار، مقتدر و پیروز است و در عراق تنها با پاکسازی کامل خاکمان از لوث اشغالگری آمریکا متوقف خواهد شد.

الکعبی همچنین خاطرنشان کرد که جنبش النجباء از آمادگی هجومی برخوردار است و تمام تحرکات زمینی و هوایی دشمن در پایگاه عین الاسد، k1، التاجی و غیره را زیر نظر دارد.

وی اظهار داشت: وقت آن رسیده است که شمارش معکوس برای ساعت صفر را که بسیار نزدیک شده است، آغاز کنیم و به تصمیم شجاعانه پارلمان و مردم عراق برای اخراج اشغالگران که دولت شرور آمریکا زیر بار آن نرفته است جامه عمل بپوشانیم.

دبیرکل النجباء در خصوص موضوع فلسطین و معامله قرن هم گفت: امت در این مرحله استثنایی و حساس با توطئه‌های قدرت‌های استکباری در جهان با سرکردگی آمریکا و هم پیمانش اسرائیل و غرب برای نابودی موضوع فلسطین و تحمیل معامله ترامپ و خوار کردن کشورهای عرب و مسلمان و اهانت به مقدسات آنها مواجه است.

الکرم الکعبی لغو پیمان اسلو و پایان دادن به همکاری امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی را حداقل ترین تصمیمی است که می‌توان در کرانه باختری اتخاذ کرد.

دبیرکل النجباء گفت: ترامپ و طراحان معامله قرن باید بدانند که اصلی ترین مانع برای تحقق اهداف آنها محوری است که ملت آن از صنعا تا تهران، بغداد تا دمشق، بیروت تا نوار غزه و قدس تا تونس امتداد دارد.

کد خبر 4852786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha