۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷

معاون صندوق نوآوری اعلام کرد:

ارائه ۸۹۰ نیاز فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان

ارائه ۸۹۰ نیاز فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه نفت ۸۴۰ نیاز فناورانه از سوی صنایع، نهادها و سازمان ها ارائه می شود.

سیاوش ملکی فر امروز در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه نفت که در محل پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاری است به خبرنگار مهر گفت: این گردهمایی که فردا آخرین روز آن است با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با وزارت نفت برگزار شده است.

وی گفت: هزار نفر در این رویداد ثبت نام کرده اند که نهایتا ۲۵۰ شرکت دانش بنیان، انجمن ها، تشکل ها، شتاب دهنده ها و ... در این رویداد حضور دارند.

ملکی فر تصریح کرد: در این رویداد ۸۹۱ نیاز فناورانه صنعت نفت ارائه می شود که این نیازها از سوی صنایع، سازمان ها، نهادهای صنعتی هستند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این رویداد به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان صنعت نفت کمک کنیم، زیرا چنین رویدادی اولین بار است که در صنعت نفت برگزار می شود.

ملکی فر با اشاره به مزیت برگزاری چنین رویدادی گفت: به واسطه این رویداد، شرکت های دانش بنیان به صنعت نفت و صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان دسترسی پیدا می کنند.

وی با اشاره به پارک علم و فناوری ری گفت: حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در این گردهمایی می تواند زمینه ای برای حضور آنها در پارک علم و فناوری ری باشد.

کد خبر 4855070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha