۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵

شهر یراق نمایندگی رسمی ملونی در ایران

شهر یراق نمایندگی رسمی ملونی در ایران

نمایندگی یراق ملونی با ارائه با کیفیت ترین یراق ملونی بسیار می‌تواند در انتخاب صحیح به شما عزیزان کمک کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر بخواهید فکر کنید متوجه خواهید شد که همیشه و هر جایی که بوده‌اید این ابزارها را در کنارمان دیده‌ایم و برای راحت تر بودن تمام امورات روزمره در زندگی و کارها از یراق ملونی استفاده کرده‌ایم ولی ممکن است به آنها توجه‌ای نکرده باشیم. حال اگر کاملاً دقت کنید و توجه کنید می‌بینید که دستگیره‌های درب و پنجره، شیر آب، مغزی در، تجهیزات داخل کمد، ریل ملونی، دستگیره‌های کابینت‌های منزل، حتی قلاب لباس و… از یراق ملونی هستند و در زندگی همه ی ما وجود دارند. بنابراین تمامی ما به یراق ملونی نیازمند هستیم و زندگی کردن بدون آنها واقعاً سخت است. نمایندگی یراق ملونی با ارائه با کیفیت ترین یراق ملونی بسیار می‌تواند در انتخاب صحیح به شما عزیزان کمک کند.

یراق ملونی کابینت

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته عاملی که در کیفیت ساختن محصولاتی چون کابینت بسیار تأثیر گذار است یراق ملونی می‌باشد.زیرا این ابزار بیشترین استفاده را در ساخت آنها خواهند داشت از جمله‌ی استفاده این یراق ملونی می‌توان به مواردی چون ریل، دستگیره کابینت، لولا، جک، پایه و… اشاره نمود.

کیفیت محصول انتخاب شده اینجا خود را نشان خواهد داد یعنی اینکه وقتی که یک کابینت را می‌سازند باید به ریل و لولا و جک کابینت توجه کنند که کیفیت خوبی داشته باشند زیرا در روز مکرر کشوها و درب کابینت را باز و بسته می‌کنید و ریل‌های کشو از یراق ملونی با کیفیتی باید درست شده باشند زیرا تمام وزن کشو را تحمل می‌کند و همینطور وزن درب کابینت را لولا و جک تحمل می‌کند.

کیفیت و زیبایی یراق ملونی

از موارد دیگری که باید آن را در نظر گرفت زیبایی یراق آلات استفاده شده در این ابزار می‌باشد.امروزه به خاطر اینکه زیبایی حرف اول را می‌زند و خیلی به چشم می‌آید در کنار کیفیت یراق ملونی می‌توانید زیبایی را احساس کنید و ببینید، وسایل منزل همچون کمدها و کابینت‌ها حتی اگر ساده باشند ولی با استفاده یراق ملونی چون دستگیره‌ها، لولاها و ریل‌های زیبا که هر بیننده‌ای را جذب می‌کند می‌تواند این سادگی را از بین ببرد و نمای بسیار قشنگی به منزل شما ببخشد، بنابراین به هنگام استفاده کردن از یراق ملونی علاوه بر کیفیت به رنگ و ظاهر آنها توجه کنید. جنس بیشتر یراق ملونی ها از فلز است، به خاطر اینکه در مقابل فرسودگی و زنگ زدگی‌ها از خود مقاومت نشان دهد. یراق ملونی درب علاوه بر کیفیت و زیبایی باید از سایز و ارتفاع مناسبی برخوردار باشند زیرا به هنگام باز و بسته کردن وزن به طور یکنواخت باید روی آنها پخش شود.در واقع می‌توان گفت یراق ملونی دو وظیفه دارند :۱. انجام دادن وظیفه ۲. زیبایی بخشیدن به کابینت، کمد، درب و پنجره و....پس کیفیت نیز بسیار مهم می‌باشد.

یک طراح باید با توجه به سبک کلیات آشپزخانه و اتاق‌ها بتواند برای کابینت‌ها و کمدها از یراق ملونی در سبک‌ها خاص و مطابق با طراحی منزل استفاده کند چون اگر با هم همخوانی نداشته باشند جلوه‌ی زیبایی نخواهند داشت و کاملاً برعکس عمل خواهد کرد. نمایندگی یراق ملونی وظیفه دارد یراق ملونی با کیفیت و زیبا برای درب و کابینت‌های شما به بازار ارائه کند.

یراق ملونی درب

درب‌های ورودی منازل از یراق ملونی استفاده می‌کنند که این یراق آلات در بازار در اندازه‌ها و انواع مختلفی تهیه می‌شود که شامل دستگیره، چشمی، سیلندر، ضربه گیر، قفل، جک پشت درب آرام بند، شب بند، لولا، دریچه پست و… می‌باشد.

همانطور که می‌دانید دستگیره ی درب برای امنیت بسیار مهم است در واقع یکی از اجزای مهم محسوب می‌شود و می‌توان به انواع آن:

دستگیره پلاک

. دستگیره درب ورودی

دستگیره روزت

دستگیره ضربه‌ای

دستگیره درب توپی

دستگیره الکترونیکی

اشاره کرد.

دستگیره پلاک برای زمانی که می‌خواهید دستگیره و محلی که کلید خور می‌باشد به صورت یک تکه باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و دستگیره روزت برای زمانی که می‌خواهید دستگیره و محل کلید خور دو تکه باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً دستگیره‌های درب ورودی ساختمان از یک طرف به طور ثابت است و سمت داخلی دستگیره به زبانه‌ی قفل درب متصل است. روی این گونه از دستگیره‌ها مغزی و سیلندر نیز امکان نصب وجود دارد.ولی این موارد فقط برای درب‌های بیرونی انجام پذیر است چون دستگیره درب‌های داخلی باید از هر دو طرف باید به قفل درب متصل باشند.

بنابراین انواع دستگیره‌ها وجود دارد که بر طبق سلیقه‌ی افراد انتخاب می‌شوند و نوع قفل و سیلندر نیز در امنیت درب‌ها تأثیرگذار است.

یراق ملونی درب‌ها نیز علاوه بر کیفیت باید از زیبایی و امنیت برخوردار باشند. نمایندگی یراق ملونی این افتخار را دارد که یراق آلات با کیفیت مورد احتیاج شما را فراهم کند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4860015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha