۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶

قیومی مطرح کرد؛

تهران به چندین مجموعه‌ نمایشگاهی نیاز دارد

تهران به چندین مجموعه‌ نمایشگاهی نیاز دارد

فرماندار تهران در دیدار با رییس نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه‌های زیادی در طول سال در تهران برگزار می‌شود بنابراین این شهر به چند مجموعه‌ نمایشگاهی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد قیومی فرماندار تهران دیروز جمعه ۲۸ اردیبهشت همزمان با روز دهم برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در مصلی امام خمینی (ره) با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب دیدار کرد.

احمدوند در این دیدار گفت: ما برای محل برگزاری نمایشگاه کتاب بررسی‌های زیادی انجام دادیم تا مشکلات کمتری هم برای شهر و هم برای شهروندان ایجاد شود، در نتیجه با وجود آنکه زیرساخت‌های مصلی امام خمینی (ره) به طور کامل فراهم نبود، اما به‌عنوان بهترین گزینه انتخاب شد.

در ادامه این نشست فرماندار پایتخت گفت: محل برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در تهران از نگرانی‌های مهم ماست و باید برای آن تصمیم‌گیری جدی شود چراکه نمایشگاه‌های زیادی در طول سال برگزار می‌شود حتماً باید به توسعه فضای نمایشگاهی شهر فکر کرد.

قیومی به ضرورت جانمایی برای فعالیت‌های فرهنگی هنری در تهران اشاره کرد و گفت: تهران به چندین مجموعه نمایشگاهی نیاز دارد و باید برای هرکدام از مکان‌های نمایشگاهی مأموریتی با توجه به مختصات آن در نظر گرفت که البته لازم است به طور دقیق مطالعه‌، بررسی و تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 6109558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha