۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۴

در راستای جلوگیری از شیوع کرونا؛

غرفه های عرضه میوه شب عید در زنجان افزایش می یابد

غرفه های عرضه میوه شب عید در زنجان افزایش می یابد

زنجان-رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تعداد غرفه های عرضه میوه شب عید در استان افزایش می یابد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای توزیع میوه شب عید در استان زنجان پیش بینی شده است، گفت: برای نوروز سال ۹۹ سیب و پرتقال عید به اندازه کافی تامین شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه امسال ۷۰۰ تن سیب‌درختی ارومیه و ۱۰۰۰ تن پرتقال تامسون مازندران در استان زنجان برای شب عید در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است، اظهار کرد: میوه شب عید در بیش از ۵۰ غرفه در استان زنجان عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، گفت: هیچ مشکلی در زمینه تهیه میوه وجود ندارد و میوه‌ها بدون واسطه، توزیع و به‌دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

موسوی با بیان اینکه کانکس‌های عرضه میوه شب برای توزیع در مناطق مختلف استان مشخص می‌شود، ابراز کرد: با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از تجمع تعداد غرفه‌های توزیع میوه در استان افزایش خواهد داشت.

وی تصریح کرد: میوه‌های شب عید در استان کیفیت بسیار خوبی دارند و تنها هدف ما تامین آرامش مردم است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، با بیان بیش از ۸۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده بود، افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعداد غرفه‌ها افزایش خواهدیافت.

کد خبر 4869659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha