۳ فروردین ۱۳۹۹، ۰:۴۳

استاندار اردبیل:

کمتر از ۱۰ درصد نیروهای اداری اردبیل تا ۱۵ فروردین فعالیت می کنند

کمتر از ۱۰ درصد نیروهای اداری اردبیل تا ۱۵ فروردین فعالیت می کنند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ادارات استان تا ۱۵ فروردین تعطیل بوده و کمتر از ۱۰ درصد از نیروهای اداری برای رفع نیازهای ضروری به صورت شیفت حاضر می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در حاشیه بازدید از اورژانس اردبیل اظهار کرد: ادارات استان اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل بوده و کمتر از ۱۰ درصد از نیروهای اداری برای رفع نیازهای ضروری به صورت شیفت حاضر خواهند شد.

وی افزود: پیرو هماهنگی انجام شده، بانک‌ها خدمات حضوری به مردم ارائه نخواهند کرد ولی دستگاه‌های خودپرداز همواره شارژ بوده و از این طریق برخی نیازهای بانکی مردم رفع می‌شود.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از عملکرد مناسب اهالی استان در خصوص ماندن در خانه و تعطیلی مراکز پر تجمع تجاری و صنفی تاکید کرد: ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیری گامی برای سلامت کودکان، سالمندان و خودمان است و در صورت ماندن در خانه سیر ابتلاء نزولی می‌شود.

بهنام جو گفت: بیشتر مردم استان نکات ایمنی و پیشگیری را رعایت می‌کنند و در صورت مشارکت ۴۵ درصد که کمتر رعایت می‌کنند، از ۱۵ فروردین شاهد روند نزولی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در دو روز گذشته با توجه به افزایش آگاهی و مشارکت مردم در راستای رعایت نکات پیشگیرانه تماس با اورژانس نیز کاهش یافته است.

استاندار اردبیل با اشاره به تجهیز ۲۰ آمبولانس به امکانات کامل و ایزوله برای انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی، اظهار داشت: فعالان اورژانس مأموریت دارند افرادی که با ۱۱۵ تماس می‌گیرند و وضعیت خود را اعلام می‌کنند و کسانی که دارای علائم کرونا هستند را به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل کنند.

بهنام جو با اشاره به تلاش‌های ایثارگرانه نیروهای درمانی، پزشکان و پرستاران از اقدامات آنان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد

کد خبر 4883829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فف IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      0 0
      با سلام لطفا دقیق اعلام کنید که تعطیل هست . الان دادگستری در تعطیلی 10 روز پیش ادارات در شهرستان مشگین شهر اعلام کردند که شامل دادگستری نمیشه و ما تعطیل نشدیم .. پیگیری کنید شامل ما میشه یا نه ؟