۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷

شهردار اردبیل:

مسیل‌های اصلی شهر اردبیل لایروبی شدند

مسیل‌های اصلی شهر اردبیل لایروبی شدند

اردبیل - شهردار اردبیل از فعالیت تیم‌های عملیاتی شهرداری و انجام لایروبی مسیل‌های اصلی با هدف پیشگیری از بروز آبگرفتگی، سیل و حوادث ناگوار خبر داد.

حمید لطف اللهیان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه ناپایدار جوی و شدت بارش‌های بهاری به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه احتیاطی تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری اردبیل به صورت شبانه روزی اقدام به لایروبی مسیل‌های اصلی و رفت و روب و نظافت شهری کردند.

وی افزود: فعالیت نوروزی در راستای شاداب سازی چهره شهر نیز در سال جدید به صورت شبانه روزی انجام شده که شست و شوی مخازن زباله به صورت مستمر، لایروبی کانالهای سنگی، برداشت مازاد، تنظیف، پاکسازی محلات، گلکاری میادین، شستشوی جداول و خیابان‌ها از جمله این اقدامات است.

شهردار اردبیل همچنین با بیان اینکه در فضای سبز شهری نیز اقداماتی مانند گلکاری، نظافت بوستان‌های منطقه و حمل گل از واحد تولیدات گل و گیاه در حال انجام است، افزود: با هدف حفظ سلامتی پاکبانان نیز بیش از ۶ هزار ماسک و دستکش در بین این تلاشگران توزیع شده است.

وی به نصب المان‌ها و نورپردازی‌های نوین شهری باهدف زیباسازی و خلق جلوه‌های بصری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تمامی بیلبوردها و تابلوهای شهر نیز حاوی پیام‌های بهداشتی جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان است.

شهردار اردبیل همچنین بیان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی توسط نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اماکن پرتردد و معابر عمومی برای پیشگیری از ویروس کرونا همچنان ادامه داد و شهرداری اردبیل قطعاً در کنار سایر نهادها تا اعلام شدن وضعیت سفید اقدامات پیشگیرانه خود را متوقف نخواهد کرد.

کد خبر 4884480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha