۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

با شکست ذوب آهن برابر فولاد؛

پرسپولیس بهترین تیم خارج از خانه لیگ برتر شد

پرسپولیس بهترین تیم خارج از خانه لیگ برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، عنوان بهترین تیم خارج از خانه را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه ۴ خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید تا شاگردان محمد ربیعی یکی دیگر از بازی‌های خارج از خانه خود را با شکست پشت سر بگذارند.

ذوب آهن در رقابت با پرسپولیس برای کسب عنوان بهترین تیم خارج از خانه فصل بیست و سوم بود که با شکست روز گذشته برابر فولاد و با توجه به اینکه تنها یک دیدار خارج از خانه برای این تیم باقی مانده، ذوب‌ها نمی‌توانند به تعداد امتیازهای پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه دست یابند و این عنوان به شاگردان «اوسمار ویه‌را» رسید.

در حال حاضر پرسپولیس با کسب ۲۸ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه خود در صدر جدول قرار دارد و پس از آن تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن با ۲۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

تیم پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید روز سه شنبه ۸ خرداد در قزوین به مصاف شمس آذر قرار گیرد و باید دید در آخرین بازی خارج از خانه پرسپولیس این تیم می‌تواند پیروز از زمین خارج شود یا خیر.

کد خبر 6117961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha