۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۵۱

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع می شود

۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع می شود

ارومیه – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری صبح چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده قطور خوی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در استان توزیع شده است افزود: ۴۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی دیگر نیز تا نیمه اول ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در راستای حمایت افراد و خانوارهایی که به سبب شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده و یا محل کسب خود را تعطیل کرده‌اند توزیع می‌شود افزود: با شناسایی جامعه هدف توسط پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، این بسته‌ها هر هفته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین با تجلیل از تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه در مقابله با ویروس کرونا و در کنار اجرای رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت طرح حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را هم اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: سپاه برای آماده‌سازی تیم‌های خدمات پزشکی از جمله بهیار برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان نیز اقدامات مهمی را داشته است و از آنجایی که گردان‌های سپاه در همه زمینه‌ها خوداتکا هستند در این گردان‌ها نیروهایی نیز ضمن تسلط بر اسلحه و ادوات نظامی دوره‌های امدادی را نیز گذرانده‌اند.

سردار شهسواری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه‌های بیماران کرونا در شهرهای استان و خوی اظهارکرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی خوی ظرفیتی مهمی در کنار وحدت و همدلی مردم این شهرستان برای مقابله و شکست ویروس کرونا در این شهرستان است.

محمد عابدی فرماندار خوی هم در این نشست از غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان برای تشخیص ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اجرای رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت با محوریت بسیجیان و خیران سلامت بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار لیتر محلول برای ضد عفونی و گند زدایی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی مصرف شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان به مناطق زلزله زده قطور خوی رفت و از نزدیک با روند آوار برداری و امداد رسانی و مشکلات مردم منطقه آشنا شد.

سردار شهسواری روند آوا برداری و خدمات رسانی به زلزله زدگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست با متولیان بازسازی نسبت به تسریع در روند آوار برداری و بازسازی تصمیمات لازم گرفته شده است.

وی همچنین در بازدید از یگان‌های سپاه در منطقه قطور خوی از تلاش‌های این یگان‌ها در امداد رسانی به زلزله زدگان قطور و فعالیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 4895222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha