۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۲۶

اسماعیل هنیه:

۴ نظامی صهیونیست در اسارت گردان‌های قسام هستند

۴ نظامی صهیونیست در اسارت گردان‌های قسام هستند

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ۴ نظامی صهیونیست در اسارت گردان های قسام هستند و ما آماده مذاکره غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرای جدید هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: ۴ نظامی صهیونیست در اسارت گردان‌های قسام هستند و ما آماده مذاکره غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرای جدید هستیم.

بر اساس این گزارش، وی گفت: مسأله اسرا همچنان در رأس اولویت‌های ما قرار دارد و آزادی اسرا یک وِظیفه است. کرونا جان اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است و رژیم صهیونیستی کاملاً در این زمینه مسئول است.‌

هنیه افزود: ما خواستار آزادی اسرای سالخورده و بیمار، کودکان و زنان اسیر و آن دسته از اسرایی شدیم که پس از آزادی به موجب قرارداد شالیت مجدداً به اسارت گرفته شدند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: اگر سران رژیم صهیونیستی برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا جدیت داشته باشند، ما نیز آماده‌ایم تا این پرونده را پیش ببریم. طرف‌های واسطه زیادی با ما تماس گرفته و ما نیز شرایط خود را برای آنان توضیح داده‌ایم.

کد خبر 4902942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha