۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

معرفی سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی

معرفی سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی

وبسایت دانلود سورنا فیلم این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دانلود فیلم‌ و سریال‌های ایرانی و خارجی لحظات خوبی را تجربه کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروز همراه ما باشید تا با معرفی کامل چند فیلم و سریال ایرانی و همچنین وبسایت سورنافیلم برای شما لحظات شاد و خاطره انگیزی فراهم کنیم.

معرفی وب‌سایت سورنا فیلم

رسانه اینترنتی سورنا فیلم یک وبسایت کاملاً مجاز برای دانلود فیلم‌ها، سریال‌های ایرانی و خارجی است که تمام فیلم‌های منتشر شده در آن مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و در ساماندهی نیز ثبت شده است. شما می‌توانید در کنار دوستان و خانواده با دیدن فیلم‌های دانلود شده از این سایت لحظات به یاد ماندنی داشته باشید و از دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها با کیفیت عالی و سرعت دانلود بالا لذت ببرید.

معرفی سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی

سریال «هم‌گناه» داستان یک خانواده بزرگ و قدیمی را روایت می‌کند که سال‌هاست به صادرات و واردات گل و گیاه مشغول هستند. خانواده صبوری یک دختر و سه پسر دارند و همه اعضای خانواده به جز فریبرز ۵۸ ساله که پسر دوم خانواده و افسر اداره آگاهی است، شغل خانوادگی خود را دنبال می‌کنند. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد پلیس شود. آنها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی آنها را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«هم‌گناه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. «هم‌گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است. در این سریال ساقی حاجی پور، رؤیا تیموریان، فرانک کلانتر، محسن کیایی، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، احسان کرمی، هدیه تهرانی، پدرام شریفی، افسانه ناصری، پرویز پرستویی، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، مرتضی آقاحسینی، روشنک گرامی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، افسانه چهره آزاد، هنگامه قاضیانی، مارال بنی آدم، شیرین اسماعیلی، علی باقری، سوگل خلیق، فروغ قجابگلی، حسین امیدی، آیتک جاوید نژاد و … نقش‌آفرینی می‌کنند.

برای دانلود سریال هم گناه می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و آن را با کیفیت، سرعت بالا و ترافیک نیم بها خریداری کرده و تماشا کنید.

شبکه نمایش خانگی و سریال «دل»

«دل» از سریال‌های جذاب و دیدنی سال ۹۹_۹۸ است که با کارگردانی منوچهر هادی و نقش‌آفرینی خوب بازیگرانش خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و به رکورد تماشای بالایی دست یافت. این سریال که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد درباره مسیر رسیدن و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج با بازی حامد بهداد و ساره بیات است و توانسته هر هفته مخاطبان بسیاری را داشته باشد و در شبکه نمایش خانگی مورد استقبال قرار گرفته است.

افسانه بایگان، لیلا زارع، مهراوه شریفی نیا، نسرین مقانلو، یکتا ناصر، بهرام افشاری، بیژن امکانیان، سعید راد، کوروش تهامی و … از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

شما می‌توانید برای دانلود سریال دل به وبسایت سورنا فیلم مراجعه کرده و تمام قسمت‌های این سریال را با کیفیت و دانلود با ترافیک نیم بها را تهیه کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4908882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha