۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است

اردبیل- مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ناصری صبح جمعه طی پیامی فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «بدون شک جایگاه والا و نقش بی‌بدیل نظام تعلیم و تربیت در توسعه و تعالی همه جانبه بر کسی پوشیده نیست و حیات بشری وامدار انسان‌های شریفی است که در سنگر مقدس علم و دانش و در راه رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و اخلاقی جامعه تلاش و مجاهدت می‌کنند.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان‌های بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه‌های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

با شیوع بیماری کرونا در روزهای پایانی سال ۹۸ که موجب تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی گردید، با تلاش و همت والای معلمان دلسوز استان، آموزش با شیوه‌های مختلف و در بستر شبکه‌های مجازی و در این روزهای اخیر در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) تداوم پیدا کرده و شعار آموزش تعطیل نیست، محقق شد.

جهادگران علم و دانایی در این دوران سخت با تعهد و دلسوزی خود نشان دادند که بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم، همانا خلوص و صفای باطن آنهاست.

اینجانب بسیار خرسندم که در هفته بزرگداشت مقام معلم که در تقارنی مبارک با ماه رمضان واقع شده به پیشگاه همه معلمان و مربیان تلاشگر استان ادای احترام نموده و از زحمات بی شائبه آنان در حوزه تعلیم و تربیت این مرز و بوم تقدیر و تشکر نمایم.

امید است زحمات و تلاش‌های همه معلمان و مربیان در راستای تحقق اهداف بلند و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی مثمر ثمر بوده و همواره شاهد رشد، تعالی و شکوفا شدن بیشتر استعدادها و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان و نسل آینده‌مان باشیم.»

کد خبر 4914057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha