۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد؛

ضرورت افزایش ظرفیت دستگاههای امدادی استان تهران در مواقع بحران

ضرورت افزایش ظرفیت دستگاههای امدادی استان تهران در مواقع بحران

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر لزوم ظرفیت دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای خدمات رسانی استان تهران در مواقع بحران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور درجاتی بعد از ظهر جمعه در جلسه اضطراری مدیریت بحران که با محوریت بررسی همه جانبه عوامل پیشگیرانه در وقوع زلزلهدر استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در لحظات اولیه وقوع زمین لرزه اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله تمامی عوامل امدادی اعم از هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران و شهرداری‌ها در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: به منظور پیشگیری و در رویکرد آینده نگر با توجه به برخی مشکلات در خطوط مواصلاتی شهر تهران و همچنین راه‌های ارتباطی خارج استان، لازم است با تقویت شریان‌های اصلی پایتخت شرایط را برای امدادرسانی در مواقع بحرانی فراهم کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین عنوان کرد: آب منطقه‌ای و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز باید با آمادگی بیشتری ظرفیت خود را برای خدمات رسانی در مواقع بحران افزایش دهند.

درجاتی سپس با اشاره به آمادگی استان‌های معین جهت خدمت رسانی به استان تهران خاطرنشان کرد: جهت آمادگی بیش از پیش عوامل امدادی و خدماتی و همچنین فعال کردن استان‌های معین سازوکاری عملیاتی باید پیگیری شود.

کد خبر 4920106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha