۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۷

در گفتگو با مهر مطرح شد

کدام گروه سهامداران عدالت از فردا می توانند به بانک مراجعه کنند؟

کدام گروه سهامداران عدالت از فردا می توانند به بانک مراجعه کنند؟

از ۶ خرداد تنها افرادی که تا قبل از ۳۱ اردیبهشت روش آزادسازی سهام عدالت خود را انتخاب کرده و یا شماره شبای بانکی خود را ثبت یا تغییر داده اند، می‌توانند با مراجعه به بانک درخواست فروش بدهند.

یک مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور جلوگیری از مراجعه بی ثمر سهامداران عدالت به بانک‌ها و همچنین توجه به نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های مبارزه به ویروس کرونا، نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: از فردا، سه شنبه ۶ خردادماه ۱۳۹۹، بانک‌ها بر اساس اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی پیش از این برایشان ارسال کرده، اقدام به پذیرش درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از سوی هموطنان سهام دار خواهند نمود. اطلاعات ارسال شده برای بانک‌ها مربوط به پایان (۳۱) اردیبهشت ماه سال جاری است و بانک‌ها هنوز اطلاعات پس از این تاریخ را ندارند.

وی اظهار داشت: اگر مردم بعد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه نموده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت یا تغییر داده باشند، و یا روش آزاد سازی خود را انتخاب و یا تغییر داده باشند، در این نوبت، بانک‌ها اطلاعات آنها را نداشته و درخواست فروش آنها انجام نخواهد شد. بنابراین این گروه از مردم، باید از مراجعه به بانک پرهیز و صبر کنند تا اطلاعات نهایی برای بانک‌ها ارسال شود.

وی گفت: پس از پایان مهلت انتخاب روش آزاد سازی از طریق سامانه الکترونیکی سهام عدالت (۸ خرداد ۱۳۹۹)، سازمان خصوصی سازی بسته اطلاعات نهایی و تکمیلی را مجدداً برای بانک‌ها ارسال خواهد نمود. لذا سهامداران عدالت پس از حدود یک‌هفته کاری از تاریخ فوق (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اگر هر یک از سهامداران عدالت شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند، یا شماره شبای بانکی آنها تأیید نشده یا در حال بررسی باشد، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهند بود. بنابراین باید از مراجعه بی ثمر به بانک پرهیز کنند.
 

کد خبر 4933972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آرمان ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      خب اینو نمیتونستن زودتر بگن؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      چرا دورغ میگین آخه .کلن دو روز مهلت فروش گذاشتین هر بانکی رفتیم گفتن ب ما چیزی ابلاغ نشده.چرا با مردم بازی میکنین. بانکی هم ک شبای حسابمو دادم هم ملت هست و گفتن ابلاغ نشده. موئسسهها هم ک دیگه هیچ.
    • متین ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      سلام بنده در ۶ خرداد ساعت ۸ به بانک مراجعه کردم ولی رییس بانک صادرات گفتند که هیچ ابلاغیه ای در این مورد به دستشان نرسیده والاه مردم بیکار نیستن دنبال یه لقمه نان هستند قبلا هماهنگ کنید
    • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      ببخشید بنده و خانواده هیچ گونه اطاع از سهام ندارم مستقیم یا غیر چه باید کرد ممنوه از راهنمایی
    • Mitra IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      من شماره شبا بانک مسکن رو از پارسال ارائه کرده بودم و سود دریافت میکردم.امروز صبح به بانک مسکن مراجعه کردم برای فروش ۳۰ درصد اما بانک بهم گفت هیچ اطلاعیه ای بهمون ابلاغ نشده.من چطوری میتونم بفروشم؟؟؟؟
    • مسعود IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      سلام من امروز به بانکی که شماره شبا دارم مراجعه کردم جهت فروش سی درصد از سهام رییس شعبه گفت ما اطلاعی نداریم . با وجود وقت کمی که گذاشتید لطفاً به بانکها اطلاع رسانی کنید بانکی که بنده رفتم بانک کوثرد
    • زهرا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      در کل ما چه تاریخی برای فروش سهام عدالت بریم
    • هم وطن RO ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      کسانی که سهام را مستقیم انجام دادند همه نمیخوان بفروشن فقط آزاد کردن، عده ای هم نمیدانستند ازروی ناآگاهی مستقیم را زدند،حالا میخوان غیرمستقیم کنند چه باید بکنند.
    • حسن باقری پور IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      با سلام میخواهم سهام عدالتم را بفروشم راهنمایی کنید .ممنون
    • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      0 0
      سهم عدالت را مستقیم زدیم ولی می خواهیم دوباره غیر مستقم بزنیم نمی شه ما اشتبا ه کردیم