۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۱

فرماندار بیله سوار خبر داد:

پیش بینی برداشت بیش از ۴ هزار تن کلزا در شهرستان بیله سوار

پیش بینی برداشت بیش از ۴ هزار تن کلزا در شهرستان بیله سوار

اردبیل - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: برداشت بیش از ۴ هزار تن محصول کلزا توسط کشاورزان در شهرستان بیله سوار پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قبادی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از روند برداشت کلزا در این شهرستان بیان کرد: برداشت محصول کلزا از حدود هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در شهرستان بیله سوار مغان آغاز شده که پیش بینی می‌شود بیش از ۴ هزار تن محصول توسط کشاورزان برداشت شود.

وی با بیان اینکه خرید کلزا در شهرستان به صورت تضمینی انجام و به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۶۶۲ تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود افزود: به تمامی مراکز خرید توصیه شده هنگام خرید محصول از کشاورزان، فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت نمایند.

فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه ۲ مرکز برای خرید محصول کلزا کشاورزان در نظر گرفته شده است، افزود: کشاورزان از برداشت زود هنگام پرهیز کرده و در زمان مناسب اقدام به تحویل محصول خود به مراکز خرید کنند.

قبادی اظهار کرد: میزان کشت کلزا در ۲ سال اخیر در شهرستان بیله سوار افزایش یافته و این محصول بهترین انتخاب برای تولید، پایداری و حاصل‌خیز شدن زمین است.

کد خبر 4935287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha