۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۹

مدیرعامل بنیاد علوی:

تحولات چشمگیری در آبادانی و پیشرفت سروآباد اتفاق خواهد افتاد

تحولات چشمگیری در آبادانی و پیشرفت سروآباد اتفاق خواهد افتاد

سنندج - مدیرعامل بنیاد علوی گفت: در صورت اجرایی شدن مصوباتی که در راستای توسعه، آبادانی و پیشرفت شهرستان سروآباد در نظر گرفته شده، تحولات چشمگیری را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری شامگاه جمعه پس از بازدید از شهرستان سروآباد در دیدار با استاندار کردستان، اظهار داشت: بازدید میدانی مناسبی از پروژه‌های بنیاد علوی و مصوب شدن اجرا کردن چند طرح زیر بنایی در این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: بازدید از مرز مله‌خورد، زمین اهدایی برای کتابخانه روستای دزلی، خط انتقال آب از ریخلان به دزلی، معابر کولبری و گفت و گوی رو در رو با تعدادی از کولبران، کارگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع دستی اورامانات، مرکز جامع سلامت اورامان، وضعیت مبلمان شهری و زیرساختی شهر اورامان، مجتمع‌های ورزشی شهرستان، کشتارگاه شهرستان، مجتمع پرورش ماهی سیروان و بررسی راه‌های اجرایی شدن فاز دوم آن، بازارچه موقت مرزی مله‌خورد و راه‌های بهره‌برداری آن و بیمارستان سروآباد انجام شد که در این خصوص مصوباتی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: احداث کتابخانه دزلی ظرف یک هفته اجرایی شده و عملیات ساختمانی آن شروع خواهد شد و همچنین در صورت جوابگو بودن سازه مجتمع ورزشی ۹ دی سروآباد، با مشارکت بنیاد علوی این مجتمع ورزشی تبدیل به استخر شنا خواهد شد.

منصوری یادآور شد: در صورت رفع مشکلات حقوقی و فنی با مشارکت بنیاد علوی خط انتقال آب شرب روستای دزلی (از مبدأ ریخلان) تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین مجتمع ورزشی صالحین شهر اورامان نیز توسعه خواهد یافت.

وی بیان کرد: طرح‌های امکان سنجی مجتمع صادراتی و بازرگانی سروآباد بعلاوه فاز دوم مجتمع پرورش ماهی سیروان جمع بندی شده و برای تصمیم گیری درباره مشارکت بنیاد علوی به تهران ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: همچنین مقرر شد درباره مشارکت بنیاد علوی در پروژه‌های مبلمان شهری سروآباد و اورامان بررسی کارشناسی با مشارکت ادارات مربوطه انجام و نتیجه برای تصمیم گیری درباره مشارکت بنیاد علوی به تهران ارسال شود.

منصوری در پایان سخنان خود اظهار داشت: اعتبار ریالی نهاد آبادانی و پیشرفت سروآباد در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۰۰ درصدی خواهد داشت.

کد خبر 4937006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha