۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۴۴

رییس آتش نشانی شریف آباد:

حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک» پس از ۵ ساعت اطفا شد

حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک» پس از ۵ ساعت اطفا شد

پاکدشت- رییس آتش نشانی شریف آباد از وقوع حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک» خبر داد و گفت: این حریق پس از پنج ساعت اطفا شد.

سید حامد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز پنج شنیه طی تماس تلفنی این حادثه به مرکز آتش نشانی اعلام و مأموران بدون فوت وقت به محل اعزام شدند.

تقوی با اشاره به اعزام نیروها به محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان، با توجه به حجم گسترده کلش، حریق گسترده ای ایجاد شده بود که کار اطفا از همان لحظات نخست آغاز و همزمان با خاموش کردن کلش های در حال اشتعال دیگر کلش‌ها از محل خارج و به زمین کشاورزی مجاور انتقال یافت.

رئیس آتش نشانی شریف آباد از ادامه اطفا طی پنج ساعت متوالی خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی آتش سوزی از پاکدشت و منطقه صنعتی شنزار ۲ دستگاه خودروی بنز برای کمک به خاموش شدن آتش اعزام شدند.

وی علت اولیه حادثه را اتصالی برق دستگاه خرد کن کلش عنوان کرد و گفت: هرساله با آغاز فصل برداشت گندم و جو در شریف آباد گاهاً شاهد وقوع آتش سوزی‌های بزرگی هستیم که ساعت‌های اطفای آن طول می‌کشد و یکی ازدلایل این حادثه، انبار نامناسب کلش که عمدتاً در کنار دستگاه‌های خردکن دپو می‌شوند است.

وی با اشاره به آموزش‌های مکرر آتش نشانی شریف آباد گفت: با وجود این اقدام باز هم شاهد وقوع این آتش سوزی‌ها هستیم.

تقوی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است اما از کشاورزان و دامداران عزیز می‌خواهیم با توجه به آموزش‌های مکرر آتش نشانی موارد احتیاطی را اجرایی کنند تا شاهد حریق‌های گسترده و صدمات مالی گسترده نباشیم.

لازم به ذکر است این عملیات از ساعت ۱۷ آغاز و تا ساعت ۲۳ با ۶ ماشین و۱۸ نفر نیروی عملیاتی و۲۱ خودروی آب ۱۰ هزار لیتری به کار خود پایان داد.

کد خبر 6108713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha